Saknar värmen lite.

Skrivet den 2011-12-29 @ 04:22:39

Huttrar lite när vinden blåser genom rummet. Kollar på blider och längtar lite till stranden....

http://www.youtube.com/watch?v=WUb-8zXHA-Y Här är en länk på ett klipp när oscar badar i vågorna på Playa Penca. Svårt att fånga hur stora vågorna är men sjukt stora iallafall!
Idag har vi lagat mat hos Oscars familj. Hamburgare med hemmagjord aioli. Mycket uppskattat från alla håll. Barnen älskar burgare och vi är lite smått trötta på ris och bönor. Både min och Oscars magar är helt uppsvällda. ;)
Barnen tyckte det var jättekul att hjälpa till i köket och vi lärde oss lite nya spanska ord. Imorn eller någon annan dag ska vi laga mat till min familj. Får se vad det blir då :)
Har precis gjort klart min läxa och är så otroligt trött. Klockan är bara 21.20, men för mig är det hög tid att sova. Har inte gått upp efter 8 en enda dag sen vi kom hit. Lever kvar lite i jetlag tiden tror jag, men det är bra, när klockan ringer kl 6 är man ju pigg som en mört.
Imorn kommer kanske lite bilder, vem vet.
God Natt!


Kommentarer

Postat av: Ulrika Hellström

Vilka härliga vågor! Det gäller bara att inte svälja havet ;-) för jag kan tänka mig att det är tryck i dem? Så då planerar ni för varmare områden när skolan är klar? Eller har ni några fortsatta planer än? Kram Mamma U

Postat av: Bibbi

Här saknar vi inte värmen utan snön, 12 grader varmt och dom hittar smultron och svamp ute, inte klokt. Har nyss varit i sthlm och sett Hair, den var bra med mycket bra musik och dans, inte så mycket handling men beskrev ju ändå den tidepoken på ett bra sätt.

kram på er

Postat av: Sch0penhauer

Gott Nytt år på er. Skall hälsa från farmor och farfar på Frösön/pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback