Trött på sand i ögonen

Skrivet den 2011-12-22 @ 21:31:04

Har lyckats övertala Marielle om att ta Monkeybar idag istället för stranden, dem har pool så hon gick med på det.

Idag slipper jag alltså ta med mig en sandlåda hem.
Dem har wifi och bordservering, många saker en strand inte erbjuder, jag gillar det:)
Vi har precis slutat skolan och ligger här med väldigt fin utsikt, Marielle hoppade precis i poolen men jag som har blivit förkyld passar det idag, hade säker blivit av med den vid det här lager om jag inte hoppat i och badat var och varananna minut dem tidigare dagarna, men svårt att låta bli när det är 30 grader.
Stranden är väl inte så dum iaf.
Men här slipper man sanden i ögonen och i glasögonfodralet.


Kommentarer

Postat av: Sch0penhauer

P.s Farmor och Farfar på Frösön hälsar så gott

Postat av: Ulrika Hellström

Båda alternativen ser väldigt lockande ut. Jag ligger gärna på stranden men sitter också vid polen om det serveras en god drink där. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback