Vi lever ni behöver inte oroa er!

Skrivet den 2012-02-25 @ 16:41:22

Vi har spenderat 5 dagar på de fantasktiska San Blas öarna, där finns det inget internet, knappt el...
Vi har haft det väldigt bra med mycket sol och bad samt lite snorkling. Nu är vi påväg till Santa Catalina i nordvästra Panaman för att dyka lite runt Isla de coiba.

Snart kommer vi hem och tänkte nu ta tillfället i akt att finna någon som vill ställa upp frivilligt att hämta oss på Arlanda?:)
Den som tar på sig den ärofyllda uppdraget får även några önskemål på matsäck att medtaga till flygplatsen.
Vi vill ha köttbullmackor, Marielle med hårtbröd och jag med mjuktbröd.
Även en stor påse med varierande godis till Marielle innehållande körsbär och sura flaskor och en lika stor men mindrevarierande påse till mig med innehållande endast smultron rutor, dem är stora, röda och mjuka, akompanjerad av en liter kall grön mjölk, tack.

Marielle är även väldigt sugen på Elins goda tårtor men det kanske är att överdriva motagandet på Arlanda...

Vi har även önskemål på mat dem närmaste dagarna efter hemkommsten!:)
Makaronipudding med lingon.
Panbiff med lök och koktpotatis.
Stekt ströming med potatismos.
Korvstråganoff (speciellt Marielle;))
Listan kompleteras framöver...
Vi bjuder på lite bilder
Marielle har nog tryckt i sig 10 nötter dem senaste dagarna...
Våran lilla ö

Batteriet börjar ta slut så vågar inte ladda upp fler innan jag publiserar
Vi åter kommer med fler bilder nåsta gång vi har internet!


Kommentarer

Postat av: Elin

Hade jag haft bil hade jag med glädje kommit och hämtat er. Men nu är jag fattig student och har inte råd med sådana lyxigheter :P haha. Vad det gäller tårtan.. ska se vad jag kan göra åt saken! ;) många kramar!

Postat av: Bibbi

Hej, vilken dag och tid är det ni kommer till Arlanda?



Postat av: Ulrika Hellström

Hittar inte eran reseplan som talade om när ni ska komma hem. Nu är det nog så att jag är i Stockholm den 5/5 eftersom jag ska till doktorn och träffa Emil. Är det då ni kommer hem? Kram

Postat av: Ulrika Hellström

Hej på er!

Det står 4/3 flyg till Stockholm, när är ni i Sverige då? Sen ett litet tips. Det går tåg hela tiden från arlanda så tar vi emot er här på perongen med köttbullar sås o potatis. Kram mamma U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback