En reducerad soppa av veckan i bild

Skrivet den 2012-01-06 @ 03:22:35

Besökte Monteverde Reserva idag, var enormt vackert med regnskogen
och alla kollibris som flög omkring.





Vi lagade Hamburgare för min familj för några dagar sedan, marielle försöker
tämja barnen...







Puss på er alla!:)

Ja, puss på dig också! ;)

Våran promenad till skolan varje morgon bjuder på bra utsikt!

Myrstig mot oändligheten...

Amanda, en "small town kinda´ gal" från Georgia


Nyårsafton, skålar in det svenska 12 slaget!


Kommentarer

Postat av: Ulrika

Hej på er! Härliga "veckans bilder" de små gossarna såg inte ut att "gå av för hackor". Kan tänka mig att de ger fullt ös. Nu måste ni ha nedräkning för nästa etapp. Hur känns det? Ni måste ha fått ganska bra kontakt med dem ni bott/bor hos?! Är hos Hampus nu och kollar läget. Det gungade friskt när jag åkte över. Var bara att sätta sig i ett hörn och sitta still. Här är det mer vinter än hemma. kram

Postat av: Ulla

Hej

Provar min nya dator och det funkar jättebra. Tycker att ni är på förskräckliga äventyr. Hoppas ni har det bra och upplever mycket.



Kram mormor och morfar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback