Kanske sista inlägget?

Skrivet den 2012-03-03 @ 05:33:09

Eftersom vädret inte var jättebra på morgonen gick vi upp till ett café med kaffe och choklad som specialitet. En organisk brownie till frukost satt fint.

Mika och Pernilla 
Hittade en liten kissekatt som var min vän i någon timme. Saknar kissarna hemma!
Lerigt var det.

På eftermiddagen tog vi oss till den kända starfish beach. Solen tittade fram och allt blev finare.
På kvällen gick vi tillbaka upp genom djungeln en bit för att äta lite organisk thaiinspirerad mat. Jag som i vanliga fall inte är så hajj på salad åt nu RÅ LÖK med hjärtans lust. Det var bland det godaste jag har smakat. En sallad med rå lök, grön papaya lite nötter och mer lök och så lite annat. Men ingen isbergssallad så långt ögat nådde. Fantastiskt. Och så utsikten på det. Med cocosnötsvatten till. Oj så hälsosamma vi är!

Vi var inte så väldigt imponerade av Bocas Del Toro så vi har nu tagit oss till Puerto Viejo i Costa Rica för en sista dag i solen imorn. Kl 16 går bussen mot San Jose och kl 09.00 på söndag lyfter planet. Blandade känslor men det är dags nu. Våren verkar ju vara på väg hemma trots allt:) Imorgon ska de sista vykorten postas, bättre sent än aldrig, och cocosoljan ska på. Nu är det bara att steka in i det sista.


Kommentarer

Postat av: ulrika

Hej på er! Nu längtar jag jätte mycket efter er Välkomna hem. Solen skiner men det är nog inte lika varmt som hos er. Om ni trillar över gamla dagstidningar och får in det ngnstans kan ni ta med några hem. Kram vi ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback