börjar bli nervöst!

Skrivet den 2011-12-04 @ 00:48:47

Nu kan man snart räkna timmarna tills vi åker....! Är nervös att något ska gå snett eller att vi ska missa planet eller nåt annat jobbigt. Imorn ska vi packa våra små ryggsäckar med allt vad man kan tänkas behöva. Har shoppat på apoteket för att i största mån undvika sjukdomar och andra jobbiga åkommor så som solbränna, myggbett och åksjuka. känns konstigt att vi äntligen kommer iväg. Idén har ju funnits i nästan exakt ett år, sen vi kom hem från Dominicanska republiken, sen bokade vi lixom 17:en augusti och då var det en evighet tills vi skulle åka. Nu är det bara 2 1/2 dagar kvar. Härligt!!! Längtar så sjukt mycket till solen och värmen, och för att inte tala om havet. Kommer aldrig att tröttna på havet. Hoppas vi får se lite sköldpaddor. Det vore så häftigt. Jag är mer exalterad över det än nåt annat. Surfingen känns väldigt överengagerat från min sida, då jag inte tror att jag kommer orka simma ut med brädan ens. Men vi får se, kanske är jag en riktig naturbeåvning ;) det vore ju coolt att stå i en sån där vattentunnel som man ser på bilder med coola surferdudes. Lite överambitiöst kan tyckas, men med lite jävlar annama så går det mesta! Nu ska jag kolla igenom packlistan lite innan jag somnar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback