Paragliding Lake Atitlan

Skrivet den 2012-02-05 @ 04:10:47

Totalt blå himmel när vi vaknade! Vi som planerat att prova paragliding sprang ner på stan för att hitta någonstans att boka. Kl 11 skulle vi få åka iväg, efter ca 30min i bil kom vi upp på berget som vi skulle hoppa ifrån. Där uppe växte det avokado och det var fantastisk utsikt över Lake Atitland, runt om sjön ligger 4 stora vulkaner som ramar in utsikten. Även om solen sken var vi tvugna att vänta in lite starkare vindar, det tog ett tag men till slut var det vår tur!
Det var bland det coolaste jag har gjort, både stillsamt men endå adrenalin och pirr i magen när man dök.

Kommer garanterat åka till Nepal för mer av denna vara!

http://www.youtube.com/watch?v=_-M_zyk5V0k&feature=youtu.be


Kommentarer

Postat av: Ulrika Hellström

Oj vilka vackra bilder! Vilka vyer. Ska strax gå in på youtube och titta på filmen. Är det dyrt att göra såna aktiviteter som ni gjort under resan? Jag blir så sugen på lite drag under galoscherna :-)

Kram igen

Postat av: Ulrika Hellström

Nu har jag sett filmen. Härlig känsla att segla ner så där. Och vilken utsikt! kram o hej! Ma

Postat av: Björn Ranelid

Bravo bravo, lyyysande text, lyyysande text. Bravo, lysande text.

Postat av: Oscar

Haha tycker du det Ranelid!:)

Det kostar att leva...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback