HoneyMoon Suite...

Skrivet den 2012-01-11 @ 04:25:01

Vi bytte rum efter första natten, det gamla var väldigt litet och varmt och kosta lika mycket som det nya.

Jag tycker att den är helt okej men kanske lite slitet och äcklig.
"Den har genuin charm" säger Oscar.

Oscar säger att antagligen Hemingwey skrev den gamle och havet på just på våran balkong... 

Idag har vi åkt ivag till en Playa som heter Maderas, den har grymma surfvågor och vi bestämde oss för att hyra en bräda. Eftersom vi glömde solkrämen hemma ser jag (Marielle) ut som en kräfta, Oscar klarade sig bra med endast en lite röd näsa. Här blir vi nog kvar några dagar.

Redo för dem stora vågorna...
Blev lite imma på linsen, vatnet är någor kallare än i Costa rica tydligen.

Nu ska vi spela Skip-bo


Kommentarer

Postat av: Ulrika Hellström

Ser härligt ut. Det var i alla fall snyggt golv i er "honey moon suite". Påminner om den standard jag brukar hamna i ;-). Jag blir så sjukt sugen på att åka iväg när jag ser och läser om vad ni gör!!!

Ha de´

Kram

Postat av: Bo Hellström

Hej Hittade San Juan del Sur på kartan. Jag bodde i Granada som ligger vid Lake Nicaragua inte så långt från där ni är. Det ser ut att vara en härlig vik med sand. Ni ser ut att ha det härligt och spanskan flyter väl efter all utbildning?/morfar

Postat av: Ulla

Det ser alldeles perfekt ut även rummet.

Vågorna vet jag inte om det är min melodi precis,men solen och badet ja det vore lyckan.Vi följer er och tycker att ni får många bra och intressanta upplevelser.

Ha det så bra

mormor och morfar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback